Stichting Bungkulung prijst zich gelukkig met alle donateurs die ons werk financieel ondersteunen. Dit stelt de stichting in staat om haar idealen te verwezenlijken; het vergroten van de zelfredzaamheid van kinderen, vrouwen, mannen en kleine ondernemers in Nepal.

Ook ondersteunt een aantal sponsoren de stichting op andere manieren. Hieronder stellen we hen aan u voor.

Administratiekantoor Wildenburg

Marian Wildenburg van administratiekantoor Wildenburg controleert vanaf 2013 onze jaarrekening. Zij doet dan belangeloos. Daardoor hoeft de stichting geen kosten voor accountantscontrole te betalen. Dat geld gaat nu weer rechtstreeks naar de mensen in Nepal.

1% maatschappelijk ondernemen

Stepping Menno organiseert thematische steptochten door Amsterdam. Het bedrijf zet jaarlijks 1% van de bruto jaaromzet in voor Stichting Bungkulung. Daarnaast verzorgt Menno de jaarlijkse steptocht voor onze donateurs. Ook geeft hij op zijn facturen bekendheid aan de stichting.

Bouw en technisch beheer van de website

Red-Seadog is een maatschap van ICT-deskundigen, die werken voor kleine en middelgrote bedrijven. Zij sponsoren de stichting door het bouwen en het technisch onderhoud van onze website.

Deel inkomsten speciaal voor scholing Babita

Na het overlijden van Annemarie Schram, gewichtsconsulent en adviseur voor voedingssupplementen en huidverzorgingsproducten van Herbalife, is de donatie voor de opleiding tot verpleegkundige van Babita, een meisje in Oost-Nepal voortgezet door echtgenoot en zwager.